.:Ensam

MÅSTE få rensa tankarna lite.......

Jaa har så jävla tråkigt, sitter här i min ensamhet och inte gör ett piss, det är söndagkväll.. Helgen har varit lung och myyysig...En riktigt uppladdningshelg, i veckan är det fullt upp.. Ska träffa vänner, ska till sthlm, ska se på hockey, ska shoppa de sista julklapparna och lite annat smått och gott och självklart MÅSTE ja packa inför flytten..Sen är de utgång på fredag, hoppas att det är mycket folk som ska ut! är GRYMTtaggad.Först är de hockey derby, NIK -Rimbo..Sen blir det utgång som sagt..

Jaa börjar ju bli mycket nervös inför flytten till Lindvallen nu, har fått information om vart ja kommer bo, ska bo tillsammans med 8 andra personer i en villa, kollektiv, ska bli riktigt kul att prova på det med, skönt att man har eget rum bara så man kan stänga in sig och vara ifred om det skulle vara så.
Har inte heller fattat att jag ska flytta här ifrån lilla Norrtälje och bli borta så länge, hela 5 1/2 månader, så länge har jag aldrig varit ifrån NT. En ny erfarenhet och en grymupplevelse, att få göra någonting annat med livet..Men jag kommer ju komma hem på besök, och ni får mer än gärna komma och besöka mig, bara roligt med ansikten man känner igen..
Luran och jag åker upp den 9 december, mamma och pappa skjutsar upp oss, sen den 10e börjar vi att jobba..Hmm undra om man kommer att hata jobbet som man gjort tidigare och älska de man arbetar med eller blir det kanske tvärtom, har svårt att tro det men man vet aldrig..

Ninna och Katrin, Twincen åker ju också upp och säsongar men de åker till Idre lite längre upp i lander, hoppas att vi kommer kunna hälsa på varandra 5 månader är länge men tiden går nog grymtfort...Så Frida och Caroline blir ensamma kvar här hemma men de har ju sina jobb så..och ni får eller jaa, SKA komma och hälsa på..och Anna hon har ju redan övergivit oss och flyttat för att plugga och de gör hon ju rätt i, känns skönt att höra att hon trivs där nere!!

När ja fick reda på att Carolina skulle jobba med mig i Lindvallen vart ja mycket glad, men de känns så overkligt, så skönt att ha henne där uppe vid min sida, vet att hon alltid finns där för mig och ja för henne...Du och ja Luran, tror ja de, för alltid, som KusinEmelie sa; Ni kommer följa varandra i graven, tror ja de, inte sviker ja dig inte!

Neeej nu ska ja nej i den där jädras tvättstugan och hämta den sista tvätten som varit klar läänge, har bara inte orkat hämta den är så grymt seeeg idag...Och veckan kommer bli hektisk, den kommer gå så fooooooooort....

Vi ses på dansgolvet på fredag, dyng som ett svin, så ja inte vet va ja heter...
Vore kul om du kom!

Simma lungt /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0