.:Gaaaalen

Jag blir galen, sitter just nu i telefonkö för att få prata med någon j*vel från ett företag...har nämligen beställt ett paket på internet men jag råkade klanta till det lite med att skriva en siffra fel i postnummret, bara för att ja är klantig kommer paketet komma fel och så kommer de komma försent hem till mig.. Det gör mig iof inget men de som stör mig är denna j*vla telefonkö....
Man sitter i telefonkön och de säger helatiden att de strax ska bahandla mitt samtal, men efter 11 minuter tutar det upptaget , jag måste lägga på och göra samma precedur igen..kommer nog ALDRIG mer beställa från det företaget..Föööör dåliga! Är mycket trött på dem, sen igår när ja kom fram och fick prata med en snubbe, förstår han inte vad jag menar och jag hör inte vad han säger...till slut säger han att jag ska gå till posten och säga mitt namn så får ja paketet, men så fungerar det INTE. jag måste ju ha ett kollinummer...han som jobbar där borde ju veta de..tydligen inte...jaa bara till att sitta i kö igen då...har inget val måste ha tag i kollinummret....SUCK....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0