.:Lindvallen 07/08

Nu har man äntligen kommit in i rutinerna här..Allt med job osv. känns mycket bra! Jobbade kvällsåkning igår, det var ju sååå mycket folk, eller inte, inte alls många kottar..det sög ganska så hårt men det är ju bara försäsong än, alla kommer ju upp till jul nu...Vill lägga upp lite bilder men har inte haft tid/ork att göra det ännu!  Men det kommer ja loovar Malla, så ska du allt få se hur vi har det här uppe...=)

Vad kan vi säga mer, joo de var personalfest här igår för hela sälen,det var grymt kul! var mycket folk och dessutom ganska så berusad, men de var gött! Mycket trevligt folk och skooooj! Madeleine min sambo kom in till mig i morse och frågade VAD som hände igår, tihihi hon bidde ganske så berusad och minns inte ett skit..men kunde dock inte återberätta så mycket eftersom att hon försvann under kvällen..

Neej just nu städar Luran och ja sitter häroch gloor men halsbränna, suck grymtjobbigt! Ska ner och handla lite sen jag och Luran ska ja flytta till ett annat hus har jag nu bestämmt mig för så hoppas på att det blir bra, jag och Clara! =)

Simma lungt /E.


Kommentarer
Postat av: Tuschi

Heeey hur ärä där uppe?? :D kul me feest! fick du Kussen me dig upp? har hon jobb me eller? de lilla man fick läsa nu verkar bra iaf! Ha de bäst kraam

2007-12-17 @ 18:01:53
URL: http://tuschi.blogg.se
Postat av: Mfire

Fyy faan vad härligt! Du jag hoppas att bilderna är påväg :P

2007-12-18 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0