.:Dagens stjärna:.

image111

Dagens stjärna är: Carolina, Ninni-Luris, Carkan, Carran, Carris, min alldeles egna LURAN!
Finns inga ord för hur grymt underbar du är...
Du är min dagbok, mitt allt, min andra halva, du förstår alltid vad jag menar, tycker och tänker...
Alla våra underbara minnen vi har tillsammans, alla resor, alla bus och allt skoj vi gjort tillsammans och vi ska inte prata om ALLA gånger då vi skrattat så mycket så vi nästan dödde tillsammans..Vår SJUKAHUMOR tar ingen någonsin ifrån oss, den är klockren och grymmast av alla! Vi är VI och det kommer vi alltid att förbli..

Vet inte hur vintern ska sluta om du inte kommer upp till mig, men det löser sig alltid och jag VET att vi kommer stå där tillsammans tillslut, det ska jag fixa..

Tack för att du ALLTID finns där för mig!

Kommentarer
Postat av: Tuschi

Heej! Du har legat i me bloggen nu ett tag! Kollade in den för ett tag sen men då hade de varit tyst ett tag. Så du flyttar 9 dec, fan va kul! jag vill med jobba i fjällsen! Rooligt! :) Men du får väl komma hem lite till jul va?
Men hallå ja jag vill träffa dig! E du ledig nåt första helgen i december? Då ska jag nog va hemma! Kanske ta en fika eller nåt? SNÄLLA. Nejrå ;D haha.
Kraaam på dä

2007-11-20 @ 14:54:50
URL: http://tuschi.blogg.se
Postat av: L.

FÖR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR SATT JAG NÄSTAN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!

2007-11-20 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0