.:Hur ska tiden räcka till?

Jaaaaa, nu är det färdig jobbat på Donken, känns mycket bra fast ändå mycket tråkigt att lämna alla arbetskamrater, kommer sakna dem alla väldigt mycket..Och speciellt Johan..heheh -har du glans? han får mig alltid att skratta :) Kommer sakna honom grymtmycket, men tur det finns internet och mobiltelefonen så man kan hålla kontakten..

Flyttar om två veckor, det känns som en evighet men ändå som imorn, det är så mycket saker jag vill göra innan jag åker, men hur ska jag hinna? men jag kommer komma hem på besök och alla som vill får gärna hälsa på :) ser framemot säsongen kommer bli grymtkul.. Och jag ber er alla, HÅLL tummarna för att kusinvitamin Luran får jobb uppe hos mig. Magkänslan min säger att hon kommer få det och den har jag litat på förr, så det ska nog gå vägen ska du se sweet...

Idag var jag iaf in till Sthlm träffade syster mig, jag fick en julklapp avklarad, sedan köpte jag andra saker, men de var till mig :) mycket nöjd. Ska in med mamma till Sthlm på fredag och köpa saker till Sälen, skidkläder behövs införskaffas och en del andra sker...
När jag kom hem satte jag mig vid TV, och tror du inte det kommer någon knäppskalle och knackar på rutan så jag hoppar HÖGT som tuuusan av rädsla, men det var bara min älskade Tina som stod utanför och undrade om jag skulle med upp till Tijana på lite mat, det tackar man gärna ja till, trevligt sällskap och mat bättre kan det inte bli.. Skanar dock Tina, tycker vi umgås på tok för lite men vi går verkligen omvarandra, men nästa vecka då SKA/MÅSTE vi leka...Sen kom Carolina hit till mig, heheh jaa tittade på TV drack lite te och åt clementiner..och jaa som vanligt skrattade vi, det är en av alla saker vi verkligen är bra på att göra tillsammans.. :) en mycket trevlig dag.
I morgon ska jag städa sen blir det leka med Sofia på kvällen, ska bli mys..

image113 image114

Simma lungt / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0