.:LEDIG heeeela helgen:.

Efter en lång veckas arbete är ja äntligen ledig heeeela helgen, känns så grymtskönt! Det började bra med att sluta tidigt igår, hem, ut och käka middag på kina, goood mat, kvällen ägnade ja i soffan med en godis påse...Gott! Somnade mycket tidigt igår, vaknade i tid idag kände för en uppfriskande promenad, sedan en stooor frukost med tända ljus, riktigt mys..

Ikväll / eftermiddag ska ja leka med mina kära vänner, Carolina och Frida, vi ska eventuellt ut och äta middag..men vi får se..blir en lugn kväll (tror jag iaf) med MASSA skratt...
Imorn är det fars dag, har köpt ett par Armani Kansonger till min käre far, tänkte hotta upp honom med lite märkes kläder =) imorgon kväll ska jag också ut och äta på rastaurant..

En riktigt lyx helg med andra ord....

Blider från morgonens promenad;
  
  

Kan ju inte påstå att man blir så sugen på att bada i det vackra höst vädret, burrr!
Tycker ändå att hösten är mysig, ljus tänds på kvällarna man får klä på sig myskläderna och mysa framför en öppenspis... Det blir mörkt redan vid 16 vilket är deprimerande men snart kommer VINTERN och då blir det massa snö, vilket = Skidor, skoter, snowboard, snöbollskrig, jaa you name it...
Nu är det nära, snart flyttar ja till Sälen i 5 månader, ska jobba i Lindvallen, kommer bli grymtkul...Hoppas och vill verklinge att kusinCarolina kommer med mig upp! 

Ska ring några samtal nu....Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0