.:Leeeedig dag:.

image102

Kom nyss hem, har varit nere på staden med Frida idag, var och fikade på Landkrabban, mysigt och good lunch, kikade lite i butikerna sedan begav vi oss till knutby trog och kollade lite där..Sedan hem, nu sitter jag här glor på lite bilder, hittade på denna..

Frida, Neo (Björn) och Luran.... Vi ska äta glass, men eftersom att min sötaste kisseunge är sååå nyfiken och sugen på glass så blir det så här.....

Nu är jag äntligen ledig från jobbet i 5 heeela dagar, känns mycket bra..sen har jag bara 5 dagar kvar att arbeta på Donken sen är jag ledig i 2 veckor innan jag beger mig till Sälen i 5 månader, över vintern, den 9 december flyttar jag. Har inte riktigt fattat ännu att jag ska flytta här ifrån ett tag, men det kommer gå bra, kommer hem snart igen lagom till sommaren, kommer dock sakna, men jag kommer komma hem på besök det vill ja lova..

Ska laga mat med Pyret nu  =o) ...................TJarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0