.:SkridskoSkola:.

image112

Idag har jag hunnit med mycket, gick upp klockan 9, beslagtog mamma och pappas bil in till Norrtälje, skulle lämna lillkissen hos vetrenären, han skulle "göras om", så nu är han testikellös, lille Neo.
Åkte sedan hem till Luran, sedan begav vi oss ned på staden för att Luris skulle införskaffa en väska, efter det åkte vi till mig och bakade, fick nämligen fin besök senare under dagen av en gammal klasskamrat, Jonathan AKA Jonte , MYCKET roligt att träffa dig, har saknat dig..Efter den trevliga fika stunden bytte jag och Luran om till Skridskodressen, åkte upp till Uterinken vid IP och åkde skridskor, vet inte vad det är med skridskor men jag tycker de är så grymtkul att åka..Åkte igår me, med Pyret han hade skridskoskola med mig, så snart är jag kung, så passa er där ute på isen..

Ha det bra, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Tuschi

Haha, najs me skridskor! Va mysigt de låter att va ledig å baka å grejer.. mm.
Ja men då ska v försöka boka nåt den helgen då!? Vore naajs :) Blir vän antagligen bäst på lördag på dagen? haha juste den där filmen, hhaa, undrar var den är nånstans.. gud va flummigt det va! :D Härliga tider. Take care, kraaam på dä

2007-11-21 @ 10:27:45
URL: http://tuschi.blogg.se
Postat av: Mfire

Eyy bruden! ta med mig upp på isen ska jag visa hur man sliira på riktigt, på magen med andra ord

2007-11-21 @ 21:17:33
Postat av: Tuschi

Ah jo förstår att de inte är alltid du är ledig sådär, men en dag e ju ändå jätteskönt :) Ja va roligt! wihoo. Vi får höras närmre där och se va som händer =)
Jo jag bor fortfarande i Hultan, flyttar typ 26 januari, längtar som faan. ha de bra! kraam kram

2007-11-22 @ 09:49:47
URL: http://tuschi.blogg.se
Postat av: Mfire

sure can, vad gör du på måndagen, är ledig då eller på onsdagen efter klockan 19

2007-11-22 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0