.:Suuuuuper helg:.

image103

FÖDELSEDAGSBARNET *Denna helg har varit Fridas helg, hon har haft sin födelsedag!! Helgen har vi ägnat i skogen, på hennes sommarställe....En GRYMT mysig helg tillsammans med vänninorna, godmat, tända ljus, öppenspis, efterrätt, godis, spel, SKRATT, skitsnack och ännu mer snack och skratt... kan det bli bättre? NEJ

image104
image105


Jaa..Frida undrar om jag och Luran verkligen är friska.. hmm.. vi stod för underhållningen med sång, gitarr, saxofon och fjölt..GRYMT jobbat Luran..



Det har med andra ord varit en KANON helg tillsammans med ER, tack, ni betyder mest! Ber om ursäkt för hur jag är när jag spelar spel med er, men som ni vet är jag världens sämsta förlorare och ni är GULD som tar det med en kalckspark..Vet att jag kanske inte behöver brusa upp så ibland, men tycker ändå att jag hanterade gårdagens förlust ganska så bra, är fortfarande beskiven över att jag och Katrin inte vann, men vi tar igen det en annan gång ska ni allt få se!

Sist men inte minns, Luran och Frida...När trollmorsan lagt sina 11 små trollisungar....







Axel Åkerlund - Utan dina andetag






Kommentarer
Postat av: L

TA BORT ÄCKEL BILDEN!

2007-11-19 @ 15:08:24
Postat av: carro

hur fasiken blev ögonen sådär?

2007-11-19 @ 18:53:23
URL: http://zaaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0