.:Personalfest:.

I lördags var det personalfest, jag och Luran var iaf snyggast och fulast på stället..Det var ju trottsallt halloween tema..Riktigt kul att se alla som klätt ut sig.
Klockan 19.00 skulle vi infinna oss på Offenciven på Lv3, jag och Carolina kom inrusande genom dörrarna, sa inget till någon, så de stod och gissade på vilka vi var, tog ett tag innan de kom på vilka vi var. Har nog inte skrattat så mycket på länge! Fick god middag och sen var det party natten lång..En lung kväll för mig, skulle upp och jobba kl 8 på söndagen men hade ändå grymt kul.

image71
                                   Luran                             &                                    Jag

                              


Kommentarer
Postat av: Mfire

Men guuuu så söta ni var!! Du jag blev fanemej rädd för er när ni var hemma här!! hahah

2007-10-21 @ 19:51:24
Postat av: Mfire

Men uppdatera din blogg ditt offer :P hahaha kommer du i morgon på musikalen? kl 19 börjar den

2007-10-24 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0