Tunisien, Sälen och Stockholm!

Hehe! Visa sitter och väntar på ett n ytt inlägg, blir man glad av att läsa =)

Kan ju börja med att berätta om den otroligt underbara utlands resan jag och min älskade KUSIN Luran gjort.. Varit i Tunisien i en vecka, kom hem natten till måndagen.. Strålande sol, bad, billig mat och shopping, och ett underbart skojjigt sällskap vad mer kan man begära?!

Det bar iaf iväg till Tunisien den 23 sep. kl.06.00 var framme på förmiddagen skulle då käka middag, då uppstod vårt första problem...Vi måstede växla pengar (eftersom att de har en valuta som en kan växlas i swe), det var söndag = banken stängd, inga pengar på korten heller eftersom att vi länsade dem på arlanda. Jahha..blev till att skriva sms hem så pappa fick sätta in pengar så vi kunde ta ut, käkade en good lunch..värre med middagen, ramadan och söndag de var typ dött...så de bidde glass till middag den kvällen.. Vi hade också fått för oss att de var en timme bakåt där nere, så dag 2 var virrig, skulle på apollos möte 10.30 vi var där 09.30 satt och väntade och lackade på att de aldrig kom...när vi senare bestämmt oss för att gå till poolen och senare gå tillbaka och titta om de kommit någon, så visade det sig att det bara var 5 min kvar av mötet...jaa säger då de..men men var nog ändå inget viktigt som de sa.

Dagarna rullade på, stek i solen och baaaaaad! Blev också "polare" med de som jobbade vi poolen där, trevliga killar de..Vi var på en båttur också, feta piratskeppet var de, riktigt trevligt, badade från båten och såg delfiner..sååå tufft att de dem simma framför båten när man far..
På kvällarna var vi på hotellets egna bar/nattklubb glodde på folk och de uppträdande som de hade på kvällarna! Suuper mysigt..

Det var resan i korta drag de!  - Bilder kommer senare!
TUUUUUUUUUUUSEN TACK LURAN för en underbart och oförglömligt Tunisien resa :P Acchiii, Acchii!

När jag kom hem fick jag mycket glada besked!! Har ju sökt säsongsjobb i sälen, de ringde och sa att jag fått jobbet! Ska bli grymt kul att få åka upp och jobba där uppe över säsongen, hoppas på att de blir ett kanon gäng som jag jobbar och bor med, kommer dock sakna alla här hemma men ni kan hälsa på och jag kommer juh faktiskt hem igen :) Hoppas också på att Luran får jobb uppe hos mig med, vore så j*vla rooligt!


Nu till dagens händelser! 2 Oktober 2007
Hade en skööön sovmorgon, gick upp och ringde till lill kusinvitamin, hon frågade ju nämligen igår om jag ville följa till sthlm... Så ringde henne och sa JAA men visst, hade juh ändå inget bättre för mig så..In i duschen fort som attans och iväg till bussen..In till stan och runt i affärerna, tittade på en massa fina saker.. Köpte dock bara ett par tights, strumpor, hårspännen, en tvålpump och en disktrasa, heheh stört men sant, måste juh ha en snygg disktrasa = ett måste... Malla hon köpte både det ena med de tredje, hehe höll inte riktigt koll på vad men en skiit snygg munkströjja, vill ha! For sedan hem till Bhamra umgicks med päronen och nu sitter jag och gloor på blider från Tunisien, vill tillbaka...

Nej dags för vaggan...Tack för en mysdag i sthlm Lillen :P

Acchii Acchiii /ELle


Kommentarer
Postat av: Mfire

Hahahah tack själv kuzzen, snake copy woman!! hahahaha

2007-10-03 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0