.:Vår

.:Vår

Jaa våren är här, snön smäler bort, bara på några dagar har de försvunnit massor med snö...Det är skönt men ändå inte, vill att allt ska försvinna på engång gillar inte allt blask..Nu är det nära bara 15 arbetsdgar kvar denna säsong sen blir det hem till Norrtälje, där våren är...Vill hem NU..men dagaran rullar på snabbt och de fnns massor att sysselsätta sig med så det går egentligen ingen nöd på mig.
Håller på att ta skoter förarbevis det går bara bra, är ju sjukt kul att köra skoter.. Jag Carolina Frida Amanda och Andreas var på skotersafari idag, riktigt roligt att få gasa på.. dock inte så fint väder men de var kalas bra ändå.
Sen var vi iväg och åt våfflor, mycket goda. Roligt att Babii Amanda och Andreas som är på besök var med idag.
Imorn blir det till att jobba, sen är det bara 14 arbetdagar kvar!

Räknar sakta ner, kan inte riktigt förklara, jag vill härifrån med än allt annat men ändå vill jag mer än gärna vara kvar för alla vänner man skaffat sig, alla saker som händer hela tiden och hur SJUKTkul det har varit...och ÄR! men efter 5 månader i ständig snö är jag lite trött på den och vill hem till våren och allt annat hemma, hemma!
Det har varit en kalasbra säsong...vet inte om det kanske blir en till, ska aldrig säga aldrig..

Vill lägga ut lite bilder, men det går inte riktigt så bra, har slarvat bort min kamera kabel så de gick åt skogen helt enkelt, tycket att de inte riktigt bara kan försvinna, men tydligen kan den det..Borta..hoppas den kommer åter.

Nu blir det soooova, är trött och imorn ska jag jobba och sen blir det utgång med finbesöket från Norrtälje..
Simma lungt /E.


image204

Kommentarer
Postat av: Leiine

Men.. bilden.. min? :p

2008-08-16 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0