.:Bugg

Jaa då var de slut på buggen för den här gången! Men i mars börjar de igen eller något sådant hoppas den också blir av =) förstår inte men de är så sjukt kul att bugga! Tycker alltid det har varit roligt men nu, helt galet jag älskart..skulle vilja gör de på riktigt och tävla och grejer men jag kan ju inte göra allt..Får ta en liten bit i taget, nu satsar jag på Undervattensrugbyn!

Sista kvällen på kursen idag var sjuuukt rolig, de brukar ju alltid vara skoj men idag var de extra..dansade skiten ur mig..hehe. Men de är så tråkigt att lämna de, speciellt Jonas och Rebecca, instruktöterna som har varit GULD! Tycker om er sjukt mycket och hoppas vi kommer hålla kontakten! Vi ska fasen ut och dansa tillsammans ett antal gånger och i sommar ses vi på Öland =) Ni är verkligen GULD! och jag VET att både Frida och Frida tycker som jag! Hehe vi gav dem vin, glögg, blommor och en bild på oss tre idag.Så de ser oss varje dag, då kan ni bara inte glömma oss! ;)Egoistiskt men sant!



Jonas och Rebecca grymaste dansarna ;o)

/E.

Kommentarer
Postat av: Sofia

bugg! gu va kul det låter, vart dansar du det? :)

2008-12-05 @ 13:01:07
URL: http://www.stumpah.rocas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0