.:Country

Sitter på jobbet, känns som att jag inte har något att göra, måste ringa några butiker men de gör jag imorgon, känns som att jag hela tiden skjuter upp på det..men imorn blir det av.. Sen är de presentkort som skall stämmas av och sen är det helg känns det som..

Har förövrigt hittat den grymaste radiokanalen någonsin, P4 har en radiokanal på webben med BARA Country musik, kan de bli bättre...nej! Mycket bra musik tycker jag!

Imorn är de utgång med jobbet ska till BallBreaker och ha trekamp i bollsporter och sen middag ska bli trevligt..

Hoppas ni har en lika bra och lung dag som jag..

På återseende.. /Elle


Kommentarer
Postat av: bäcka med E

ÅH!

Ha roligt åt mig också!!! :)

2008-12-02 @ 16:03:54
URL: http://rebeckawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0