.:Drake

Ja helgerna går allt för fort.. tyvärr men vilket också innebär att vi närmar oss julen jippiiii! men den kommer säkert vara lika sanbbt förbi, sen är de nyår och sen är de födelsedag :)
Ja helgen har bestått av en lung och skön fredag, var tvungen att vara hemma och vila med tanke på det jag var med om i torsdags.. usch kan ha varit de hämskaste jag sätt i hela mitt liv hit in tills.. jag beklagar verkligen det som hänt, och idag läset jag på internet att han hade somnat in.. han finns inte längre med oss, men alla mina tankar går till de drabbade, han och hans familj... de är så typiskt när man ska sova så kommer det upp massa minnesbilder som man inte vill se!

men nu till något roligare.. lördagen spenderarade jag tillsammans med P. vi har varit tillsammans i hela 5 år nu! helt fantastiskt! de är ganska så länge och jag hoppas på att det blir längre! han är mitt allt, tack för att du finns för att de är vi.. jag älskar dig över allt annat!!



idag söndag har jag sooovit ätit en good frukost och sen bar det av till friskis studio för att spela in nya knattegympa låtar till nästa termin.. hade dessutom avslutning med barnen för julen idag.. man skulle klä ut sig, jag var drake.. var lite fundersam över hur brarnen skulle reagera men de gick riktigt bra, de såg att jag var en drake iaf, de ville se på min tunga hela tiden eftersom att de var dränkt i röd karamellfärg... hehe ett barn sa till sin mamma "akta dig för draken, den är falig" barnen var såååå söta!

Måste lägg upp lite bilder från mitt lussebak, peppisbak med luran, barngympan och jag och P.

Vill hälsa till min kusin Kenny som nu befinner sig i österiket..har inte hört något från na men gissa på att allt är GULD hoppas på att du få jobb efter utbildningen då blir det åka av ner till dig iaf!
Ha en kalas söndagkväll, på återseende! /E. Grogster

  
  
  
                                      

hahah en av bildern är hemmifrån mormor och morfar, de har precis flyttat från en större villa till en lite mindra lägenhet, de märker man på julpynten, självklart skulle mormor ta fram allt.. men vart skulle hon ställa allt? hehe fick bli en en hylla..som jag brukar säga: "man behöver ju inte överdriva", men jag gillar henne iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0