.:Ik hep hunger

Ik hep hunger! Men snart får man väl äta lunch som tur är! Sitter på jobbet igen, är lite trött men börjar vakna till lite nu. Skickade nyss sms med Luran hon är ledig..Fusk..skulle ju inte sitta fel! Ikväll är de UV träning, ska bli riktigt roligt.. Och Erika kommer på träningen idag också,var ju ett tag sen jag såg na nu! Ska köra hårdträning idag, pressa undervattnet och öva upp uthålligeten och andningen! Så får vi la se hur de går, mina fenor är sämst så måste köpa nya, men de blir nästa års projekt! Imorgon är de ju för tusan FREDAG igen..ska bli skönt med helg! Ska baka peppisar och sådana gula bullar som man äter på julen (lussebullar)..hehe mumma!

Nu till gårdagen.. Var riktigt roligt, hade trekamp på ball breaker, mitt lag vann och de var ju tur de, eftersom att jag är så jävla dålig förlorare! De var dart och det var man ju kung på! Och sen långgolf i en sådan simulator, sjukt roligt men hej du så svårt..sen var de ju bowling, roligt men de gick ju inte som jag ville direkt, typ åt helvete rent ut sagt! Men huvudsaken de var roligt och att vi VANN! Sen var de middag, inte de bästa köttet direkt men de dög bra, med gott vin och mycket trevlig sällskap..trivs så himla bra med mina arbetskamrater! Me like!

Nej ska väl arbeta vidare inte för att jag har någon lust men men måste ju få något gjort idag iaf sen är de food som gäller..

Tjooflöjt

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0