.:Peppisar och Bonde söker fru!

Ja vart ska man börja..Finns så mycket som jag vill säga men de går inte! De är en hemlis och de finns någon som inte kan få veta, men den personen kommer få veta..men inte än, inte först om någon/några månader..vet inte riktigt hur jag ska lägga upp de för att de ska bli bra men de är väl bara att ta de då eller köra på att "gå dirket på den stora noshörningen" och säga de rätt ut..sen vet jag att reaktionerna kommer vara negativa men de tar vi då..men jag vill så gärna skriva och berätta om det! Haha de låter som en negativ och tragisk sak, men de är det INTE de är iaf enligt mig och mina vänner..en mycket BRA och ROLIG sak, det handlar iaf om att jag ska göra en sak..men vad det är kommer ni få veta om någon/några månader! Heheh så den som lever får se ;)

Nåja! Igår var de undervattensrugbu för hela slanten..nästa tisdag har vi träningsmatch mot uppsala hemma i Norrtälje..ska bli riktigt roligt, de har aldrig spelat på så liten yta, de spelar på 5 meter hemma, men hos oss är de mindre vet dock inte hur mycket men... undervattenet är de stooooor skillnad..Så det ser vi framemot, vi ska TAAA dem!

Jaa vad mer då! Längtar till helgen, då är de massa saker som händer....

Men idag onsdag:

Jobba

Bergshamra

Carra och Sebastian

Tv spel

Peppisar

BONDE SÖKER FRU

Myyyyys

Kommer bli en riktigt mysig kväller idag! Ska kolla på mitt favvo program Bonde söker fru..hahah fattar inte hur ett program kan vara så bra, eller hur jag har fastnat för det!

Nej hare Kanin /Elin AKA.Groggster


Kommentarer
Postat av: Tuschi

Ska du tacka ja till det på L eller? :) fan va kul isf! jag tycker du gör heelt rätt som gör det du vill!! du kommer se cool ut i uniform ;) haha Jag hoppas iaf att det är det som jag tror :D

puss kraam

2008-12-12 @ 16:29:43
URL: http://tuschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0