.:Tråk

Jaa vad ska man säga sitter här på joppet nästan helt själv de är jag och cirkus två själar till.. har telefonjour så måste sitta ända till kl17 vilket suger, skulle kunna ta med mig telefonen hem för jag har verkligen inget att göra, men då kommer de ringa så mycket och jag kommer inte kunna svara på frågorna utan datorns hjälp.. men men de är bara en timme kvar nu, och jag har ju faktiskt radion och internet till sällskap :)
Ikväller blir det bugg för fulla muggar på yesterdays, sen imorn är de mys med peter och julgrans införskaffning som gäller sen är det fest x 2 det är både sofia och carolina och diana som har kalas..så det ser jag fram emot och söndagen blir de till att kapa barret och sen blir det fika hos peters mamma och sen middag hos mina päron..myyyys helg!
ha en fortsatt kalasbra FREDAG!
/Elin.

Kommentarer
Postat av: madde

ja de va väl typ en så där hett och ett halv år sen :S :(

2008-12-19 @ 23:19:04
URL: http://madderavaldjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0