.:Tidsfördriv

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?  ärlighet
Hade du något smeknamn när du gick i skolan? älgen, elle, ellepelle, eliart, bästis.
Hur var du som barn? underbar, nyfiken, jobbig, sov jämnt.
Varför bloggar du? för att kunna lätta på hjärtat lite nu och då.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? ingen vänskap,ingen kärlek.ingen kärlek,ingen vänskap.
Vad kan man leva utan? mycket.
Vilket är viktigast hos din partner? ärlighet, omtänksamhet, HUMOR.
Har du funnit Harmoni i ditt liv? ja ibland känns det så.
Hur ofta lagar du mat hemma? varje dag, blir så om man inte bor hemma.
Vad skulle du göra med ett friår? gör ALLT jag vill och de som faller mig in.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om? sverige.
Hur svarar du i telefonen? hej de är elin, ah, yoo jaaa..
Är du pinsam på fyllan? neej inte jag inte.
Vilken var din första konsert? lars winnerbäck.
Hur ser folk dig? jaa som den jag är, sen får de se mig hur fan de vill, jag är jag thats it.
Människa som gör dig glad? det finns så många, ni vet vilka ni är.
Favorit tv-program? bonde söker fru
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?  sooovmorgon, en mega frukost, och friskluft eller bara ligga på soffan.
När grät du senast? för en timme sen om en tår, läste om en släkting som nyligen gått bort.
Är du vidskeplig? jaa för tusan.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? hemligt.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? nej verkligen inte, kanske för en dag.
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Vart går din drömresa? kina, thiland, australien och NYA ZEELAND.
Vem är ditt drömragg? markus fagervall
När blir man vuxen?  aldrig
Vill du säga förlåt till någon?  nej
Vem är din hjälte? Carolina  och alla andra mina vänner
Tror du på gud? nej, men jag tror att de finns något.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? bigbrother kanske.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? lycklig.
Vad är lycka? när man känner sig helt full innuti.
Vilka personer beundrar du? alla mina pullor såklart.
Vem var din första kärlek?  på lekis, henrik.
Vem har makten i ditt liv? jag själv.
Har du någon dold talang?  många.
Har du mobbat någon? ja tyvärrl
Vilket djur skulle du vilja vara? en katt - sova, bli kliad på ryggen och i nacken, och äta, kan de blir bättre.
Har du någon fobi? jaaa, bomulls klumpar, skummgummi, fästingar.
Vad är det pinsammaste du gjort? jaa vet inte riktigt, de är en del.
Har du snattat någon gång? nej faktiskti inte.
Hur ser din framtid ut? joppa på som redovisningsekonom sen värnplikten.
Vem skulle du vilja ha hos dig nu? P.
Samlar du på något? pengar.
Skulle du vilja bo i något annat land? ja det skulle vara något men inte för alltid, men absolut för ett tag.
Saknar du någon just nu? ja

Kommentarer
Postat av: C.

YES jag är din hjälte!!! :D

HAhahahaha så jävla kul, du är och kommer alltid vara min kattunge! HAHAHHA SWEET

2008-12-04 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0