.:

Jaa då var ännu en dag på jobbet avklarad..Helt fantastiskt väder idag, solen värmer till och med, lyx för alla som är här på semester, tur med vädret har de iaf..Jobbade i Tranan idag tillsammans med Sara, en riktigt trevlig prick.
Fick iaf skrata extra mycket idag på jobbet, då det helt plötsligt kommer ett krov- och ett hamburgerbröd i liften, kunde inte sluta skratta åt dessa undliga varelser..hehehe

Nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart hoppa in i duchen för att senare bege mig till en restaurant tillsammans med mina arbetskamrater, så det ska bli riktigt trevligt tycker jag! Imorn ska jag jobba igen och sen är de ju Marie Picasso här på HC hehe kanske ska dit och glo, sen på torsdag är de ju en stooooor dag, jag Carolina och Frida ska åka till Borlänge och shoppa..som Luran har längtat efter detta! ska bli riktigt roligt!

Jag och Frida var ut på äventyr igår, vi provkörde volvo bilar, först på halkbana, körde vi en volvo med de häftigaste finesserna jag sätt sen fick vi åka ut på landsväg och prova först med en XC90, har alltid velat köra den o nu fick jag de :) gryn skön bli att köra och sedan provade vi C30, liten och stark..Plockade även upp Luran på vägen så hon fick åka med i vrålåken..Det är vår nya hobby här uppe när vi inte har annat för oss :P
Frida har ju flyttat hit nu, har fått jobb här hos oss, hon jobbar hos mig i Märta express..(eller jaa vi jobbar i samma hus iaf). Så hjälpte även till att flytta in hennes grejjer igår.

   
                 

Bästa låten - Keith Urban - You`ll think of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0