.:Hemma

Jaa då var tiden hemma slut, igen, men den har varit underbart trotts jag inte hunnit med allt jag velat! Åker tillbaka till kära Sälen imorgon kl 15.00 ska bli skönt att få komma tillbaka till vardagen också, saknar er där uppe med, dagarana rullar på mycket fort tillsammans med er!

Igår hade jag iallafall tur, min kärlek kom hem på kvällen så vi kunde tillbringa lite mer tid tillsammans innan vi skiljs åt..En underbar kväll med andra ord!
Imorse tvättade jag all smuts jag hade med mig från sälen, sedan begav jag mig till mammas jobb en stud, för att sedan traska ner till Landkrabban och möta Sofia, fikade, pratade, skrattade, pratade ännu mer och kollade på kort, riktigt mysigt. Klockan blev sedan 16.00 så vi klädde oss och gick till tränings center där vi tränade BodyPump tillsammans, riktigt skojigt och de känns verkligen i kroppen att jag tränat, grymt känsla!
18.30 hade mamma bokat bord på PåG för att äta middag tillsammans med familjen, mycket gott (fast föredrar ändå Ett Glas)..Sedan till flygfyren för att köpa efterrätt..Gott med lite glass..Snart blir det sova, försökte få tag i Frida och Carolina men var inte så lyckat då de skitungarna varit i trysil  idag och åkt skidor (Jag vill med) och sedan blivit berusade på köpet, fick ett sms "jag är full hör av mig imorn älskling" heheh sööt!

Min plan för morgondagen var att fara in till Norrtälje och hem till Frida (syssling) för att överraska henne om att jag var hemma, men min plan gick i tuuusen bitar, hon skulle bort kl 12..så de gick inte, mycket tråkigt men som tur är kommer hon snart upp och hälsar på, ska bli grymt roligt! Saknar dig vännen!



Sov gott allesammans! /E.


Kommentarer
Postat av: C.

Hahahahah "jag är full hör av mig imorrn älskling" KLOCKRENT! hahahaha för dålig

2008-02-21 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0