.:Sälen

Är grymt irriterad, jackan har blivit förstörd och varför vet jag inte? ska REKLAMERAS...ARG som tusan över det och inte nog med det, Telenor är konstiga fattar verkligen inte deras faktura de säer att jag ska få ringa för 199kr men neej, tydligen inte kommer en faktura på 600Kr förstår inte hur de går i hop riktigt..måste kontakta dem..

Nej till lite mer roliga saker, har ju fin besök av Kikkis och Malla, riktigt roligt att de är på besök och på Söndag kommer Frida och Diana hit och hälsar på..Ska bli mycket roligt, gör så att man orkar vara kvar och jobba på..men nu är det nära bara 7 veckor kvar på säsongen eller jaa kanske lite mer?! Men snart får jag komma hem och de blir sommar, trivs och har det bra men klart man längtar hem till allt där hemma.. Mitt hjärta lämnar inom en vecka Sverige för utlandsmission, vilket är mycket jobbigt tycker jag, men de kommer gå bra, tiden kommer rulla på fort och snart är de sommar och vi ska åka massa båt tillsammans!!

Imorn ska jag jobba heeeela dagen igen 8-17 sen ska jag åka kvällsåk med lillkusin Malin som är på besök från Sthlm, ska bli trevligt!

Simma lungt, ska laga mat nu! /E.


Kommentarer
Postat av: Syrran

tja. Är på din blogg lite då och då och läser hur du har det. Vad synd de där med jackan hoppas de ornar sig. Ha de bra och skött om dej. en som sakner dej. puss o stor kram Storre syrran

2008-02-29 @ 23:55:32
Postat av: Malla

Det var kanon kul uppe hos er i sälen!! vill tillbaka och det är nu!

2008-03-03 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0