:.

Jaaa, vad ska jag säga, allt rullar på som vanligt, jobbar och sliter, har jobbat mååånga dagar i rad nu.. imorn får jag äntligen vara ledig ska åka till tandådalen med Frida, Carri och Clara.. ska bli rowligt..=) sen är det afterski med ARVINGARNA, var och dansade i onsdags var GRYMTroligt, är tammetusan roligare att dansa styrdans än discodans :P tycker verkligen det, och ser framemot nästa gång...
Idag har vi varit på utomhus bio på Högis, de hade gjort en stor snövägg där de visade filmen, jag Frida och Carolina grävde oss en soffa o satt så skönt i, fast filmen var inte så bra så vi for hem efter ca 1timme, de var HORTON de visade,inte bra alltså, visst de är kul med animerat men den här var sämst..

Är ganska trött på jobbet här uppe, livet är roligt, de händer saker hela tideen, I Like! men orkar inte vara trevlig längre känns det som, inte bra men blir nog bättre nu när jag får vara ledig i två dagar, jobba lite till och sen nästa helg är de påsk och mamma, pappa och bror kommer på besök, det ser jag fram emot..Saknar dem! Är ganska så trött på snön också, de är underbart när solen skiner och man är i backen, men jag vill ha VÅR och SOMMAR nu....Men de är inte så länge kvar, vill fortfarande leva detta liv här uppe men vill att de ska vara sommar...

Sitter och tittar på HJÄLP med Frida och Carolina nu, har tänt en brasa och dricker saft..Myyyyyyyyys!
Vad ska jag säga mer, gick till stadium med min totalt förstörda jacka, fick pengarna tillbaka men när vi for till tandådalen hittade jag en annan grön och fin Burton jacka..så är mycket nöjd nu!
Oroar mig också om jobb i sommar/höst. vet inte om jag kommer få något de känns jobbigt, men sam sagt har ju alltid donken, så i NÖD får de bli det..hoppas hoppas hoppas på ett annat jobb, ska ringa chefen där nästa vecka och se!?....
Har så mycket planer och viljor men vet inte riktigt hur det ska gå..känns som att jag kommer sitta arbetslös i sommar än då...men som sagt som pappa och mamma alltid säger "Det löser sig alltid" och det gör det ju!!

Såå Sofia, nu har jag skrivit lite om vad jag gör, tänker och vill...så du har något att läsa, tänkte lägga ut lite bilder också så du får se hur jag ser ut :P Men de får bli en annan gång, har bara gamla bilder inlaggda i datorn...Men de kommer ska göra de så fort jag kan! vi ses snart när jag kommer hem..saknar dig, och alla andra i Norrtälje!

Nästa sak som ska hända i mitt liv är en resa till NORGE tillsammans med Frida H vi ska hälsa på min kära BÄSTIS Tina Pousette...SAKNAR dig så grymt mycket och ser verkligen framemot att få träffa dig, kommer så fort jag kan över till dig...

 
Jag och Frida

image196
Tinis och Jag..Det var tider de älskling!



Simma lungt..Kramar E.
Saknar mitt hjärta som är nere i Afrika.. KOM HEM TILL MIG NUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Sofia

men ska jag säga att du finns på kappahl då,de kommer nog behöva i sommar juh!!!

2008-03-16 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0