.:Slut

Ännu en helg över. Förstår inte vart tiden tar vägen, den verkligen rinner iväg! Helgen har iaf varit mycket bra hade som sagt kunnat vara liiite längre! I fredags var Jag Frida och Frida och buggade på yesterdays, var riktigt roligt..Lördagen spenderade jag med Carolina i täby centrum, mycket mysigt! Kvällen spenderades i gryta hos Max och Tove, middag och dem, Pontus, Magnus, Anders, Sofia och Joel och jag och Peter så klart.. Riktigt mysigt och trevligt var de!
Tänkte lägga upp lite bilder...



Så sjukt snygga vi var den kvällen hemma hos Amanda på Halloween...heheh jag och Carolina föreställer två drakar..heheh tyckte att de var lite läskigt iaf.
Dajjan var damen i familjen Adams..





Lite  bilder från undervattenrygby lägret i Mullsjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0