.:Undervattensrugby

Helgen är över och den har varit bättre än förväntat.. I fredags kollade jag Carra Frida Och Frida på hockey matchen mellan Norrtälje och Uppsala, var väl inte så mycket att hänga i granen då Norrtälje förlorade med 8 - 2 om jag inte minns helt fel nu.. Sen var vi hem till Frida för att titta på idol utröstningen och snacka massa skit..
Upp tidigt på lördag morgon för att hämta Erika och sedan bege sig iväg till Mullsjö för undervattensrugby läger för damer, trotts den långa resan gick allt kalas bra!
Väl där nere spelade jag mina första matcher på riktigt, spelade back! gick också bättre än förväntat, och var ju där för att öva så, fick mycket bra tips och feedback, fick också mycket berömm! Spelade oavgjort i den första matchen 7-7 sedan vann vi nästa match med 13-3 lyckades iaf peta in ett mål. woohoo!
så roligt att åka på damläger, att spela med damer är en helt annan sak än att träna med killarna här hemma..och man lär sig så sjukt mycket! kom hem med en del blåmärken och skador men de tillhör sporten så inget fel med det!

Idag har jag haft semester, mycket skönt får jag lov att säga! har sooovit sen kom Sandy hit och fixade mitt hår, tuusen tack, for och uträttade lite ärende och så en sväng förbi min favorit Carra! För lite snack och genomgång av hennes helg! träffade även lillkusse Malla som jag skrämde skiten ur ;)
Nu ligger jag här i soffan med min älskling P. vi ska snart kolla på film och hugga in på min nybakade kladdkaka..mumma!
Imorn blir det bugg för fulla muggar och på tordag och fredag är det också bugg... det ser jag fram emot, fattar inte hur det kan vara så SJUKT kul att bugga.. jag älskart!

ha en underbar kväller! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0