.:HÖST

Lördagen börjar snart på riktigt, har haft soooovmorgon, så underbart skönt..började med att städa lite i P:s lägenhet såg ju ut som hejkonpejkon..så nu är de riktigt fint, begav mig till bolaget och inhandlade lite vin till kvällen, tränade på gymmet och sen handlade jag min och carrans middag som skall inmundigas senare ikväll.. När jag kom hem igen begav jag mig ut på en liten skogstrip i höstvädret, tog med mig kameran..Så himla roligt att fota och speciellt när man har en bra kamera och bilderna blir fina!





Nej nu blir de duschen för att senare bege sig till Carra där kvällen ska spenderas med Mat, Vin, SKRATT och andra trevligheter.. Senare ska vi träffa Jens och Magnus och sen kanske de blir utgång.. Det får kvällen avgöra...
Ha en trevlig lördagkväll, det ska iallafall jag ha..

ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0