.:Jooohoo

Då var det torsdag vilket innebär FREDAG imorgon kan vara en av de bästa dagaran i veckan! Kom hem från jobbet för ett tag sen, sitter och kollar på kustbevakarna nu, riktigt interessant skulle lätt kunna jobba som de! Men men... om bara några minuter ska jag iväg och träna UVrugby.. är dock lite förkyld men ska ta de lungt idag måste ju vara med har ju köpt nu snorkel, heheh

Imorgon är de HELG vilket bertyder kort dag på jobbet eftersom att de är halloween på lördag, hem, dö i soffan, och ha mys kväll med P. På lördag är det sovmorgon sen träffa Sandy för fika och massa snack, på kvällen bär det av till Amanda för halloween fest..sen får vi se vad helgen visar!

Ha en underbar helg, de ska jag ha!






Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit utmanad :)

2008-11-05 @ 16:38:00
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jaa dom är för härliga :D dock fick jag höra att ja inte var fin för att jag inte hade klänning på mig :P

2008-11-11 @ 11:06:26
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0