.:Suuuper Helg

Ja helgen är förbi igen men den har varit suuperbra! Fredagen började med att jag åkte till Sundbyberg för att möta upp min kusin Sandra som jobbar där,var till bolaget och sen bar det av till Norrtälje, lätt att hitta tänkte vi men, de bidde lite fel och en del garv.. Väl framm i norrtälje fick vi vänta på syskonen Brand och när vi sen skulle hämta min väska i min bil hade pappa redan åkt hem med min bil OCH min väska, suck...som tur var hade han inte hunnit ända hem så de var till att åka och möta honom för att få väskan...sen ÄNKLIGEN bar det av till Emelie! Vi fixade i ordning oss, lagade mat och sen var kusinmiddagen / Feeesten igång! Ja vi livade en del, men dans på stolar och sing star =) så sjukt roligt, senare på kvällen var de moset....
    På lördag åkte jag, Peter, Sebastian och Carolina till Uppsala, Shopping IKEA och Biltema väntade =) whoooohoo En suupermysig dag vill jag lova, kvällen ängnade jag i soffan tillsammans med min älskling och ett gals rött vin! Var sjukt mysigt, sen sov jag gott i mitt nyiköpta täcke från IKEA, jag Älskart!!!!
    Söndagen var LÖK dega i soffan med mr P. senare väntade alla mina pojkar och flickor på friskis, för lite hoppis och skuttis eller nu mera heter de ju knattegympa...så himlakul att komma dit varje gång när man gå hem har man ALLTID världens leende på läpparna, de är underbara! Klockan rullade på och kl 19.30 entrade jag och  Carra, hockey "fruar" contiga hallen för att titta när Roslagen HC spelade match, och de VANN!

Idag är de måndag och de har varit em helt vanlig dag på jobbet..träning ikväll..imorn är de jobb och sen bugg för heela slanten, sen ska jag sova hos P. under mitt underbara täcke!

ELLE


   
                 
   





Tack Pinglor för en GALEN kväll, Älskar ER!

Kommentarer
Postat av: Lillbrand

hahaha, så sjukt roligt jag hade, galna bilder du!!!

2008-10-27 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0