.:En dag i träsket

Kollade på lite bilder och hittade bilder från när tjejerna, mammas gudbarn var hos oss i påskas..Tror att jag lagt ut bilder på de förr?!? men sak samma här kommer lite mer bilder, de är så härliga!





Det började ganska så snabbt med att tjejerna höll på att trilla i. =) och jag var nära ett par gånger jag med..


Sen var det dags att samla upp massa is.. hehe dock lyckades jag inte fånga på bild när
Alicia plurrade i på riktigt.. de var nära många gånger att vi alla trillade i, men efter ett tag..
Vips så var hon blöt och hela stöveln full med vatten, men vi skrattade gott åt det :D



Sen var det dags för skattjakt efter påsk äggen, vilket var mycket uppskattat.. och Roligt..
De sprang som tokar efter det olika kartorna! :D
En riktigt rolig dag med flickorna Alicia och Natalie, tyvärr var inte Isabell med men det kommer ju fler tillfällen.
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0