.:Bilder säger mer än ord...

  













Ja min lördag i bilder :D
Vi har varit på Rådmansö, på nynäsgård.. I det underbara vår vädret var jag och Sandy AKA Bengan på en härlig promenad medans P. kirrade med sin båt..
Vi stötte på ett antal grodor om man så säger.. kan ni ju se på de fina bilderna och de var inte nog med de det var massa andra vårtecken som tussililagooo och blåsippa.. riktigt mysigt! Nu är äntligen våren här på riktigt och snart kommer sommaren.. nu ska jag och mitt hjärta kolla på Robinsson och äta gowdis. ha en bra kväll!
/E.

Kommentarer
Postat av: bäcka med E

NAJSIGA BILDER ÄÄÄLIN! :)

2009-04-04 @ 20:05:22
URL: http://rebeckawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0