.:hare

Har haft knattegympa nu i eftermiddag och de är så söta de små.. kan inte göra annat än att le, men de är en unge som jag lackar ur på.. ska alltid förstöra och jaa grrr lite smått irri är jag men de går ju så klart över. han lyssnar ju som tur är när man säger till så håller det i tio min sen händer samma igen.. nå nästa vecka är sista gången ska bli kul då får man klä ut sig blir pirat tror jag men de kanske kan bli cowboy också.. vi får se ska kolla outfits sen i veckan!
Efter knatten for jag ut till Bhamra för middag och världens bästa pappa hade redan bytt till sommardäck till mig idag.. kalasbra ju, egentligen skulle bror göra de men han fick förhinder så.. maten var riktigt god och jag hittade de finaste brevet från Emelie också.. sen på vägen hem körde brorsan på en hare, inte alls roligt de lilla livet, tur att den dog på en gång, jag såg den men bara skrek aaaaaaa, istället för att säga akta haren, de blir alltid så, jag får som inte ur mig något, tråkigt men han sprang ju ut mitt i vägen, lite puckad hare..
Sen när jag kom hem kommer min lilla Neo och är så sjukt kelig förföljer mig och sen när jag sätter mig här lackar han och vill gosa så han lägger sig bestämt på mig så jag knappt kan skriva.. han är föööör go min missemurr..
Sitter nu och väntar på att P. ska komma heeeeem! imorgonbitti är de träning! god kväll /E.


Me and P. på vår promenad i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, visst har man lust att bara hänga upp ungarna upp o ner iböand. Ungjäääävlar! :P

2009-04-19 @ 22:22:26
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0