.:Madeleine AKA KENNY!!

Igår när jag kom hem hade P. köpt rosor till mig... hur underbar är han inte....älskar honom verkligen av heeela mitt hjärta!

Inatt kl 02.00 gick jag upp tillsammans med Kenny för att packa bilen och köra henne till arlanda.. resan var mycket rolig och vi garvade gott.. vilket var kalas bra för när vi sedan vinkade hej då var de inte tåtar utan skratt.. :D men i bilen kom en tår.. men det känns så overkligt att min Kenny ska vara borta heeela sommaren och hösten och sen kommer hem i november. de har jag inte riktigt insätt ännu, men snart trillar väl poletten ner den med! men du bästa bästaste Kenny jag gör allt för att komma ner till kreta och hälsa på dig!
Efter vi pussas kramas läänge och sagt några väl valda ord begav jag mig hem till norrtälje igen. hem och sooova vidare för att upp och jobba sen. men de har gått hur bra som helst, trivs så bra på mitt jobb och ska jobba imorn också så :D
Jobbar hela helgen och P. åker till London imornbitti, fuuuusk!
Nej ska kolla på Jeff Dunhams nya DVD tillsammans med P, nu men först.. lite bilder..



Trevlig kväll /E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej min lila filur!!!Nu är jag hääär! missyou!!! Tack för at du skjutsade mig guld värt!!! puuuuuuusss och kram

2009-04-20 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0