.:Nybäddat

Visst är det väl en underbar känsla när man har nybäddat med rena lakarn i sängen..de tycker iaf jag och det har jag nu.. kom precis hem från Sofia och dök ner i sängen, dax att sova snart men var tungen att kolla en sak på datorn först innan det är dax att stänga ögonen för dagen. Jag och Sofia har haft det kalas trevligt ikväll må jag säga :D var länge sedan vi sågs bara vi så det var på tiden och jag gillart alltid lika trevligt :D käkade god mat åt godis och kollade på Robinson och på film.. Tidigare idag var det jobb som gällde, var en del på Systemet idag med. dagen gick fort, som vanligt med andra ord. Imorgon ska jag träffa Carra en sista gång innan hon på måndag lämnar sverige för thailand i tre,fem veckor.. FUSK vill ju med men men får stå mitt kast skulle ju med egentligen men ekonomin osv säger ju inte riktigt ja till en sådan resa nu när lumpen och vissevärsa väntar.. ;D får bli sen då ska jag och P. resa..
Och imorn kväll då kommer mitt hjärta hem... undra vad han har köpt till mig? :P nyfiken.. det kanske inte ens är något alls men han sa jag skulle få en present. Så de ser vi fram emot men det bästa är ju att han kommer hem! det är den största och BÄSTA presenten!
Ögonen är tunga nu.. God natt /E.

Avslutarmed denna klockrena bild från i sommras som jag hittade på min lur.. oh de var tider det, hade riktig braaaaakferre hos Brand, detta var dagen efter.. och jag åkte på att ta upp alla popcorn ur terassen eftersom att jag satt popcornskålen upp och ned på någons huvud, vems minna jag ej?! hahaha de var tider det..

Kommentarer
Postat av: Luris

Hahahah klockren fest!

Japp den som har ut alla popcorn får plocka upp dem, rätt ska vara rätt hahaha ;D

2009-04-19 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0