.:Telefonköööööö

Ja de kan man lungt säga att de är nu, telefonkööööö alltså.. började som nr 52 i kön när jag ringde men de har gått ganska så fort nu har jag nr 16 i kön.. måste fixa massa pappaer och skiit de suuuger verkligen! menmen i slutänden blir det säkertligen kalasbra!
Oj nu hade jag nr 13 i kön.. nice!
Ja efter detta samtal skall de städas lite sen blir de staden med Sandra AKA BENGAN.. hon ska bjukka mig på bio! Ska se Kenny Star Fighter, vet inte hur många gånger jag nämnt de nu men är nöjd.. de kommer ju bli kalas kul.. vi och alla norrtäljes barn.. hehe! men ska berätta för er sen hur den var..
Ja gårdgen spänderades tillsammans med Tina och de var lovley.. me like! hade de chill och snackade massa skit osv osv..

Ja ikväll blir de nog slagg hos kusinvitamin eftersom att jag ska köra henne till arlanda inatt.. kl 03.30 ska hon vara där.. så de blir tidigt sen hem och sova lite och sen upp igen för at jobba jobba jobba. en de ska bli kul.. tycker om mitt jobb tråkigt att jag jobbar så lite bara men men! de blir mer sen!

Nej har plats nr 5 nu måste snart snacka med dem.. ha en bra dag i solen det ska jag!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0