.:Ursulla

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag döööör, nog för att jag redan är det men tusan alltså läser precis komentaren som Emelie skrivit till mig, om när vi var små så spelade vi memory och så fort man visste ett par skulle man skrika Ursulla.. hahaha påhittit jo men visst, som barn var man rätt fyndigt på tal om alla sjuka saker vi hittade på, kastade bananskal i taket och tyckte de var skit kul, sov i knarren, hade skrattsjukan, lekte affär- hade pärlor som godis och hängde ut alla kläder i rummet, märkte galjar med priser osv osv. de är bara några av alla sjuka saker man lekte som lite men kul var de... jo en sak till som Emelie och jag var Kung på de var att fånga in flugor i plastburkar fyllda med mariekex och sockerbitar så de skulle få mat och så var de ju självklart lufthål i locken så de kunde andas.. hahaha roligt hur vi sprang runt och jagade dem! Shit när man var liten de var tider det, nästan så man längtar tillbaka, och hur jag var rädd för deras katter, idag har jag ju en egen katt och de är inte alls farliga, tönt man var då... och när vi sov hos Emelie sjöng mosterCarre "josefin.fin.fin.med.sin.lilla.symaskin"låten för oss när vi skulle sova.. Och när vi mimade för våra föräldrar och Emelie sjöng i ett barbieben och Tommy frågade om de luktade tåbira, hahaha då skrattade vi gott! Oh tänk om man kunde vara barn för ett tag igen.. :D
Eller vad säger du Emelie? /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0