.:Julafton

Ja idag är det julafton, ligger just nu och kollar på Sunes Jul, hur passande är det inte?! Riktigt roligt måste jag ju säga att jag tycker att det är.

Igår hade jag ännu mer mys dag, först sooovmorgon sen in till Sandy och slingade mitt hår så fint, sen hem tillsammans med mamma då stod det på schemat att granen skulle kläs, julgodis skulle bakas, det skulle städas och äta good middag! Vi lyckades, gott som tuusan var det och granen blev fin, sen var det uppesittarkväll med Lotta Engberg, mysigt, vann faktiskt två sverige lotter och var sjukt nära att vinna en bil, den ni.. :D
Sen ägnade jag sena kvällen/natten åt att slå in alla mina klappar och sätta rim på dem.

Måste erkänna att jag tycker det är lite jobbigt med julen, tänker mycket på förra julen som jag firade tillsammans med Peter, de var första riktigt mysiga julen i lägenheten som vi hade tillsammans...Vad VI gjorde tillsammans osv..

Tycker om julen massor så de är massor med mys.. ikväll ska jag och mamma vara tomte hos grannen, ska komma på något riktigt bra hur vi ska överraska barnen på ett positivit sätt så de inte skiter ner sig helt.. thihi får la se om jag ens får några julklappar, det tror jag.. blir iaf glad om jag bara får en :D


Den fina granen som jag klädde igår, ett riktigt konstverk må jag säga :D
GOD JUL på er alla! <3/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0