.:Bakning

Jaa då var det söndag! Har precis bakat ett suuupergott bröd "MosterStinasNyttigaBröd" kallas det.. sjuukt gott som sagt! Håller även på att tvätta och bleka ett par byxor, får hoppas på att resultatet blir bra men det återstår att se..
Och nu så här i efterhand när jag varit och provsmakat, säger inget annat än GOTTgottigottGOTT!.. mumma så gott de var! och man blir mättsomenplätt på bara en skiva.. :D
Igår var det melodifestivalenmys med P. kalas mysig kväll..
Imorgon är det jobb igen, helgen har gått lika fort som vanligt.. men nu är det bara 6 veckor kvar på jobbet inne i sthlm. Skönt på ett sätt men ändå mycket ledsamt, trivs så bra med dem flesta som jag jobbar med!

Nej nu blir det Beck...
Ha en bra start på veckan.. /E.

Kommentarer
Postat av: bäcka med E

Åh, ja vi hade det så roligt så! Och yes, jag har klippt mig, jag lät Emelie kapa av det mesta av mitt hår så nu är det ganska så kort ;)

Verkar som om du också haft en trevlig helg, hemma hos Nagu och allt, ÅH! :)

2009-02-09 @ 00:08:45
URL: http://rebeckawiklund.blogg.se/
Postat av: Monica

Vad är det du jobbar som egentligen? Har som inte fått nåt grepp om vad det är :)

Kraam!

2009-02-09 @ 11:31:34
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0