.:Bilder

Är ju inte riktigt trött än eftersom att jag sooov så sjukt länge imorse.. så kollade på lite bilder..hahah
Det var så roligt jag måste skratt....


Min murre-Neo gillar glass, så Frida och Carra försöker hålla undan den för dem..inte alltid de lättaste!


Jaa ni OJOJOJ denna kväll är oförglömlig.. hahah Elle var fullast! (ni som var med vet ju hur det gick) men kul var det!


Tuusan så vi klär ut oss.. Carolina och Jag.. Halloween fest på Donken. Shiit ingen visst först vilka vi var eftersom att vi bara lunkade runt och inte sa ett piss men sen så.. HAHAHA tuusan så kul det var och klockren idè, men Fan var läskiga vi ser ut, skulle skita på mig om en sådan mask stod utanför fönstret en kväll...men är de halloween så är det!


Tessans-fördelsedags-kalas-kväll! Trotts nyktert tillsånd, ser jag mest galen ut. men gillar denna bild SKARPT! Man blir ju inget annat än Glader!


Jag lirar gura på Fridas badmintonracket i Ro-Bro! haha jag på gura och....


och Carris på sång!..
Galna kvällar, måste göras om!


Mina underbaraste vänner, Ninna Anna Katrin Frida och Carolina!
Ser fram emot en underbar sommar tillsammans med ER!


Sist men inte minst måste jag ju lägga upp en bild på pärlan Gula faran..när den glänser, i dags läget ser den ut som skit.. måste tvätta bilen alltså man har inte riktigt tid med det, men när våren och sommaren kommer då blir det andra bullar må jag säga!

Nej nu blir det godnatt på riktigt!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0