.:Bilder

Sitter här i soffan allena men har Neo vis sidan om mig, både han och P. sover.. P. kände sig inte riktigt 100% så han gick tidigt till sängs, så jag sitter här kollar lite på tv:n den är mest sällskap men annrs klipper och klistrar jag, hittade lite bilder i den andra datorn så här kommer lite minnen som är oförglömliga!


Clara är ÖVERLYCKLIG efter att ha fått träffat sin Idol, Linda B. Cooolt! :D

Gruppbild med Linda.¨Tandådalen 2008

Trysil 2008

Trysil 2008 Clara och Jag

Jag och Clara på en av alla personalkvällar på Gustav kök och bar i Sälen

En av alla dessa underbara skoterturer på fjället. Här Carriz och Babii

Anderas Amanda och CarriZz

Jag och Callolina på skotran.

Carkan och Elle på kusinträff hos Empan

Empan och Sandra på kusinkalaset.

Och så spårar de som alltid, heheh här sjunger syskonen Brand duett

Jag och Carra på rhodos.. vill tillbaka! 2007

Hahah var den enda bilden jag hittade från Leksand, men bara denna bild påminner mig om hur SJUKT kul vi hade jag och Carolina, tror jag de, i alla väder och för alltid är de jag och Carrizzz delar MÅNGA minnen!

Erika och jag på en UVträning. hahah måste ju säga att vi är snygga.. Alltid lika kul på träningarna!

Ojojoj snyggingar! P. MIN Heting.. dock med musche här men me like!

Jaa de var lite bilder de... personligen tycker jag de är roligast när folk har bilder på sina bloggar.. så hoppas ni tycker lika som jag! så titta på ett och två!
God natt nu är de nattinuffsan som gäller!
/E.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja jag ÄLSKAR bilder, mycket roligare än en massa text =)

2009-02-09 @ 23:10:02
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/
Postat av: bäcka med E

Jag tycker om bilder! Fler sådana! :)

2009-02-10 @ 14:49:53
URL: http://rebeckawiklund.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-10 @ 15:00:23
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0