.:Dålig uppdatering

JAA jag ber om ursäkt.. de har varit lite väl dålig uppdatering men lusten till att skriva den som bara försvinner ibland och nu gjorde den det, men kommer sakta men säkert tillbaka! =)
det har hänt lite saker, P. har fyllt år så de var kalas i måndags, han bidde kalas glad över min present vi ska gå och kolla på Jeff Dunham han kommer till sverige... kommer bli sjuukt kul! måste öva lite engelska så jag hinner med på hans skämt, men de ska nog gå bra!

Håller på att laga mat nu.. hmm kl är 21.46 hur normalt är de? hehe var tvungen och de blir ju gott också, potatisplättar.. Mmmm mumma blir morgondagens matlåda!
Imorgon är de ju FREDAG de är de som är så skönt med torsdagar är att man kan säga imorgon är de freeedag..wiiii helg igen! Veckorna bara rusar iväg lika så helgerna de går ännu fortare.. denna helg blir ganska så lung,ska hem till bhamra imorgon och mysa med mamma, de blir tacos och massa mys sen blir det kalas hos Anna E på lördag,, hoppas på ös men de tror jag allt att de blir..

Nu är plättarna klara.... Ja idag har jag varit och tränat, skivstång på Friskis, riktigt rolig pass de! Träning är skoj men har heeelt tappat suget til undervattensrugbyn igen, vet inte vad de är men tror att de har lite med att göra att de är så sena kvällar.. vet inte riktigt..men men de blir nog bra! efter som att jag har gjort illa mig också så måste jag ju träna upp den muskeln också så de blir som ett litet uppehåll.. jag sysslar nu mera med friskis träning och bugg.. appropå bugg alltså de är så jävla roligt, kan inte sluta tänka på att jag bill bugga, bugga bugga och jaa foxa också.. och de tragiska är att jag inte kommer kunna dans på 7 hela jävla vevkor.. helt sjukt, men de är ju bara varannan gång på yesterdays och då är jag uppbokat med annat ska till Nagu på fest med jobbpoarna sen ska jag på lets dance och sen är jag i lutlandet.. men måste se till att kunna dansa någon annan stans.. för man kan inte få nog av det..
I sommar bär det av till Öland i slutet av juni/början av juli då jävlar ska de dansas i en heeeeel vecka, jag Frida och Frida och sen Jonas och Rebecka och sen tuuusen anadra människor.. kommer blir så sjukt roligt, och riktigt bra band är de som spelar också!!! Längtar redan tills den dagen..

Nej nu har jag kanske skrivit lite väl långt, jobbigt att läsa ju.. men men ha en treeeelvig helg allesammans skriver inom kort igen! :D

Hopp.hopp.i.lopp.lådan /E.

P.S Juste en till kul sak, ska ha fest med jobbet på ett skiiit flådigt ställe i, de är Osckarsgala tema, så de är Glitter och Galoumor som gäller! satan så kul det kommer bli!D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaa :) Förlåt, får jag låna bilden? :) Jag tillägger att du är fotograf! haha :D

2009-02-19 @ 22:35:51
URL: http://sandrastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0