.:DANSA!

Jaa det är mitt i natten och här ligger jag och skriver.. de är ju FREDAG då får man vara uppe huur länge man vill! :D Kom precis hem från Yesterdays danspalats i Brottby har varit där med Frida och Johan och slängt mina lurviga.. Trodde till en början att det inte skulle bli så mycket folk, men färden gick ändå dit ikväll och tur var det, som ALLTID så sjuuukt roligt, och idag skrattade jag så jag fick ont i magen! Första låtarna satt jag bara och kollade på alla och satan så kul det är, haha satt där för mig själv och skrattade så de lär ju trott att jag var helt tappad.. Men sen då jävlar dansade tammetuusan heeeela kvällen och roligt var det, som alltid.. Trotts att nästan alla som man brukar dansa med var i Ö.vik på marana där.. men på ett sätt var det bra får då fick man träffa lite annat folk, de är nyttigt  det med!
Jaa alltså som många vet har jag en viss fobi mot svett och andra lukter, (och bonden var inte där idag.. skönt! :P) men iaf, men när jag dansar är enda gången som jag inte tycker att de är jobbigt att jag är svettig, jag menar vem är inte de efter en kväll på y-days.. heelt jävla genomblöt.. hehe de var lite överinforamtion! Men kvällen har iaf varit SJUKKUL!! :D

Imorgon är de ju alla <3 dag.. Dessvärre har P. lämnat mig ensam hemma för det militära.. men jag har ju mina underbar vänner så de blir först derby mellan Rimbo - NIK (får se till att skärpa mig, sist jag så derby mellan dessa lag, gick de lite tokigt, lackade totalt ur för att NIK losade, ska försöka men de kommer bli svårt., lever mig alltid in så sjuukt i vissa hockey matcher!) Efter matchen blir det middag och massa mys med Katrin Frida och Jossan.. det ser jag skarpt fram emot! De kommer bli en mysig alla <3 dag kväll och sen på söndag ska jag fira mitt mys med P.
Och på måndag fyller han år... skojja inte att han kommer bli GLAD för min födelsedagspresent till honom! Wiii

Nej blir till att nanna kudde nu tror jag.. vi hörs imorgon eller så?!
pusskram /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0