.:Helgen är över..igen....

Jaa, till helgen aktiviteter :D i fredags efter jobbet begav jag mig hemmåt, P. hämtade upp mig vid bussen, roligt att se mitt hjärta hade inte träffat honom sen i onsdags..Vi for vidare till Bhamra och pappa och mamma där det väntades middag.. Mmm alltid lika gott att äta där och mysigt, och efterrätt bidde det också, Gino med G som Emelie säger ;)
Sen hem och byta lite kläder för att senare vid 20.30 bli hämtad av Frida och Johan för att åka till Yesterdays och bugga lite, eller jaa snarare heeeela kvällen, det var riktigt roligt och dansade istortsätt helatiden! från kl 21 till kl 01. Men satans så skojj det var..

Ja lördagen bestod av att sooova, känner mig lite krasslig och de är ju de man blir frisk av har mamma sagt, att sova, och de tror jag på, fungerar för mig iaf!
Ja vid 16 hämtade jag Frida och vi åka till Täby C för att titta lite ochj köpa blommor för efter det åkte vi vidare till Sthlm och Kungsängen.. Där bor nämligen Rebecca och Jonas! Shiiit skojja inte att de hade fin lägenhet, jag dog... Ja de var middag, gott att dricka, spel, mycket trevligt sällskap och otroligt mycket skratt! Jaa de var riktigt lyckat! :D
Vi körde Alias och de är ja verkligen bäst på när jag är med Carra :D men jag och Jonas var iaf ett lag vi var bara två och de andra var tre i sitt lag vilket resulterade i att dem vann, jag bjuder på det trotts att jag är världens sämsta förlorare,  men jag tycker ändå att jag och Jonas var bäst, eller hur Jonas? Neej men de var iaf en gryyym kväll! TACK för att vi fick komma, hoppas de blir fler gånger!

Ja som jag sa nu är snart denna helg också över, tyvärr jobb igen men den veckan kommer också gå fort helt sjukt så fort allt går hela tiden men så är de när man har kul men har även upptäckt att tiden går jävligt fort när man har tråkigt, konsitgt nog :D

Nej lägenheten måste städas lite och sen ska jag förhoppningvis träffa Tina som är hemma från Norge..Om hon nu vill träffa mig?? hmm.. vi får sa se hur det blir med det. Hoppas på det bästa iaf!
Ha en skööön söndag det ska jag../E.









Det var bilder från Lördagen det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0