.:Heeelgen är över igen...

Ja kan inte säga annat än att helgen har varit utomordentligt bra.. I fredags var de mys hemma i bergshamra med mamma och pappa kollade på lets dance och på spåret riktigt trevligt! Åt good mat också.. Sen hämtade jag P. sent på natten han var ute med arbetskompisarna, shiit han är ju fasen värre än mig men ska de vara så ska det, hämtade honom kl 03,30 seeeent enligt mig..hehe

Lördagen spenderades tillsammans med P. var ner på staden och handlade, fick underkläder av mitt hjärta så nu när de är kallt ute är de hett under..haha!

Sen åt vi god mat och hade lite mysigt innan vi åkte till Diana på förfest, drack en riktigt gott rött vin..Musella, rekomenderar varmt! Sen bar det av till Nånö och till Anna E som hade feest för hon fyllde 21.. Var riktigt kul att träffa henne, man ses ju inte för ofta så! De var riktigt trevligt, men åkte hem rätt så tidigt i alla fall P. körde och var inte så på humör låka så jag.. Så de var hem och nanna kudde! På söndagen var de upp och fika med Ninna Katrin och Frida och så slank Jens med på ett hörn där också! De var riktigt trevligt som alltid, tycker vi borde ses ÄNNU mer.. Men man jobbar ju så länge om dagarna! Snart är de sommar då jävlar..

Senare på eftermiddagen bagav jag mig hem och svidade om för de var ju DANS i Skultuna som jag har lääängtat! Lyckades byta bort knattegympan och tog med mig Frida och Johan och far iväg trotts det dåliga vädret..men vafaan inget hindrar oss från att dansa, haha var en gaalen resa dit, frida och johan sitter och skriker att jag ska köra både höger och vänster när jag egentligen ska rakt fram..hahah jaa faan skrattar så mycket när jag är med dem att jag får ont i magen, mee like! Stannade till på donken och käkade, och de skulle jag inte gjort för satan så ont i magen jag fick och ajaj så dålig jag bidde i magen inte alls skoj.. Men efter lite vilande så var dansen igång! Ojojo så roligt de var! Trotts att de mestadels var många äldre men de kan ju dansa dem med =) mm de är verkligen alltid lika roligt att dansa! Älskart! Och längtar resan tills nästa gång, de blir antagligen den 15mars i skultuna med Shake! Ojojoj så jag längtar och satan så kul de kommer bli eller vad säger ni?

Jaa sen bar de av hemmåt, bidde sent, ställde klockan för att upp och jobba idag, meeeen hade tydligen ställt klockan på 16,15 istället för 06,15..hahaha liiite tokigt bara men tuur man kan flexa lite på jobbet så de löser sig iaf!

Har pratat med chefen om jobb i sommar och de kommer ju bli kalas! Får även jobba i april och maj.. Satan de löser sig verkligen alltid som pappa säger! :D kommer bli huuur bra som helst i vår och sommar..

Ha en fortsatt bra daag, ska lägga upp lite bilder från helgen sen! :D

Pusskraaaaaaaaaaaaaam <3 /E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Jens var det typ ett år sedan jag såg. Saknar! Vi borde styra riktig återträff i helgen. gamla crewet :D

2009-02-23 @ 16:33:11
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0