.:Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp..

Jaa de är ju de där men rubrikerna när man skriver.. hehe denna rubtik passar inte alls in idag, fast på ett sätt kanske den gör de? för allt är flum.. flum flum flum..hahah

jaa då var torsdagen över.. imorgon är de FREDAG då är de jobb sen ska jag hem till en arbetskompis, ska bli mysigt hennes barn är bara för underbara så de ska bli riktigt roligt.. helgen sen ska jag tillbringa med P. ska bli ännu mer mys.. blir en lung helg.. Nå väl idag har jag köpt en suuuper bra alla hjärtansdag present till mitt hjärta.. kommer bli klcokrent! och så har jag varit hemma hos mamma och pappa och myst också..trevligt trevligt!.
Nej sooov dags men en sak till.. har gjort en grupp på facebook som heter LumpenBrudar, tycker att alla ni där ute i världen som vill, har, ska, eller vill men får inte göra lumpen SKA gå med i den.. :D
ha en trevlig helg.. vi hörs.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0