.:Kväller

Jaa då var de samma visa i kväll igen P. och Neo sover så gott och jag kom precis hem från Frida! Har varit där på Tekalas, jag FritZz CarriZz och KikkiZz..Riktigt trevligt och roligt må jag säga, tycker vi borde ses oftar och bara inte göra något , chilla dricka te och snacka massa skiit, me like! Mycket tråkigt att Ninna och Katrin inte kunde komma men de kommer fler tillfällen vet jag ju..
Jaa har annars varit en vanlig dag på joppet.. men har lärt men en ny sak idag, att registrera butiksfakturor, låter kanske inte allt för skoj men när man har en ganska så enformigt jobb så är de riktigt roligt men något nytt.. så de var kul måste jag säga!

Imorgon är det torsdag vilket betyder ju att man kan säga att imorgon är de fredag och de gillar vi SKARPT!

Det blir jobb sen blir de träning och sen tänkte jag myskväll med P. men de går väl åt helvete som alla andra kvällar denna vecka hitintills.. så det återstår att se helt enkelt..


Måste bara lägga upp en bild på de sötaste och goooooaste barnen någonsin!

Molly och Liam! <3



Natt.i.nuffsan för min del nu!
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0