.:Lackarsönder

Skojja inte att jag är irriterar just nu....och jaa vad ska man säga...En viss person är iaf SÄMST!?!? jaa och så är jag dessutom vrål hungrig, försov mig imorse också :D heheh
Ja en mer negativ människa har jag ALDRIG mött...vissa vet vem jag menar! och ni kanske förstår efter allt mitt gnäll ni hört.. nåja något positivt är ju iaf att de är FREDAG och att jag fixat BÄSTA födelsedagspresenten till mitt hjärta som fyller år snart! han kommer bli kalasglad, tror och hoppas jag eller jag näst in till VET de =)

TREVLIG HELG
/E.


Kommentarer
Postat av: madde

Du har hellt rätt på den fronten ;)

2009-02-06 @ 17:02:17
URL: http://madderavaldjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0