.:men varför?

Kom hem från Tyresö för ett tag sen, igår var det jobb som gällde och sen bar de av hem till Nagu, men arbetskamrat! Ohh tycker verkligen om henne och hennes familj, de är så snäll och söta! Speciellt hennes dotter Molly och sonen Liam.. och de bästa av allt är att de är ömsesidigt, men är ju efterlängtad, iaf hos barnen..hehe
Fick good mat, godis, film, giutar Hero och myys med heela familjen.. jag och Molly byggde pärlplattor men inte vilka som helst utan i en pärlplattebyggmaskin, finns sådana finesser idag, och i stället för att stryka på pärlplattorna sprejade man vatten på och sen så blåste en fläkt luft på dem och vipps så var de klart.. shiit häftigt må jag säga!
Jaa och sen var de bokmärken som vi kollade på och vi spelade datorspel och pysslade lite med barbie, och jag fick också äran av Molly att färglägga en bild i hennes MusseMålarbok och de gjort jag, men när jag målade minns jag inte vilken färg Musse har på sina byxor och jag frågade Molly hon sa; "Jag har en kanal på Tv:n med bara Musse så jag vet det, dem är ju Röda, visst är jag smart, man blir det när ,man tittar på Mussekanalen".. hehe klockren kommentar och de var bara en av alla.. Jag och Liam körde bowling, han är 3 bast men är grym! Och så var de turtels så klart!
Hehehe MEN VARFÖR är också Liams favvoord.. för de kan man verkligen säga till ALLT! De första han sa till mig igår när jag kom var, kom och slåss som en man.. fast sen ändrade han sig till kvinna.. ;D och de tackar man ju för..

Idag fick jag inte åka hem för dem men var tvungen kan ju inte stanna heela helgen..=) nu är jag hemma med P. blir en myys kävll men tacos, melodifestivalen, gooodis och massa MYS!


Har varit och stooooor handlat idag också, jag gillar att öppna kylskåpet och se att de är fullt med grejjer de gör mig fanktiskt lycktg.. hahaha tookigt men sant! Lägger ut en bild på mitt och P. kylskåp och fruuukt GOTT.. hehe en kylskåps bild kan avsläja mycket om oss men de skiiter jag i, för de är underbart men fullt kylskåp :D hehe jaa jag vet jag är störd.. men abra ibland :P





ha en Undeeeeeerbar kväll!
/E.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar o¨ckså när kylskåpet är fullt =) när man har god frukt hemma och allt man kan tänkas vara sugen på =)

2009-02-08 @ 07:20:40
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, usch.. Man blir så spyless på all snö! Det har snart snöat en meter på så kort tid.. Urk.

Händer till veckan då?

kramar!

2009-02-08 @ 20:14:57
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0