.:Sooover

Nu sitter jag här själv igen.. båda mina grabbar sover, P. är sjukt och Neo bara sover, haha jaa jag menar han är ju katt så dem har ju de som hobby =)
Dagen har varit bra, nästan hela dagen, tills UVträningen, skulle inte gått dit, napprapaten så ju åt mig att vila ett tag så rygg och nacke skulle återhämta sig och bli bra.. men iaf jag tänkte att nu har jag vilat i två veckor de räcker väl.. hoppade i och körde.. 20 min, sen kom de, svårt att förklara VAD som hände men huvudet slungades åt sidan och vänster sida av nacken skadades IGEN.. Ajajaja inte skoj så nu ska jag banne mig träna upp muskeln ordentligt på den sidan innan nästa träningspass sker! Riktigt störande om man säger så.. var och tränade på friskis också, sjuukt bra låtar på Tinas pass.. Me like, blir fler gånger det!

Nej ska väl hoppa i sängen jag med!
En ny dag imorgon som jag hoppas bli bra och att jag får träffa mina brudar, CarriZz Frida och Kikkis :D får se om de blir så men JAG VILL!

NattiNuffsan! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0