.:Stolt

Igår var de mys med Carran och Dajjan efter jobbet, te, skitsnack och bullar kan de bli bättre...? Neej det kan det inte, så mysigt att vara med dem bästa och bara dega sönder soffan!

Men iaf.. P. har pratat om att han gjort ett armband på jobbet, och så har han förklarat hur han har gjort och hur det ska se ut, och jag har väl tänkt jahha och fått en bild av de hur jag tror de kommer se ut, de är i silver..

Så igår när jag kom hem hade han gjort klart de...och jag tappade hakan, shiiiiit vad fint det var, de såg köpt ut, fattar inte hur han kan göra ett sådant fint, vart sjuukt imponerad och stolt över att P. gjort de SJÄLV!! Hehe de trodde jag inte om honom men nu efter 5 år tillsammans har jag upptäkt en ny talang hos honom..Så nu ska jag få ett likadant av honom..det ser jag framemot, för de är så himmla fint och då är de bara jag och P. som har ett varsit ingen annan har ett likadant..(haha töntigt de låter men de är ju sant).. Ska lägga upp en bild på de när jag kommer hem sen!

Ha en bra dag! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0