.:vaken

Nu sitter jag uppe, varför, borde ju egentligen sova vide det här lagen uret är fasen 02.40 är de inte galet.. men men min käre P. är ute och roar sig och jag kom nyligen hem från mammsen och pappsen har varit där ikväll och haft en riktigt trevlig kväll..
Passade även på att låna symaskinen, sydde till min klänning som jag ska ha på festen sen, på oscars galan, ska bli riktigt skojjigt, i veckan som kommer ska jag införskaffa allt som jag ska ha på mig etc. ska bli roligt..
Klänningen bidde riktigt bra och sen sydde jag även till en kavaj..
nej ska nog hoppa ner under kudden och slagga nu så får P. ringa sen när det är dax att agera taxi.. kanonbra!
Vi hör imorgon..God natt. eller ni sover säkert redan!

/E.

Kommentarer
Postat av: Amanda-livet i Kalifornien

Jag sover inte ;)

2009-02-21 @ 08:05:35
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0